Trustlr

Externe vertrouwenspersonen voor het MKB

Creëer proactief een veilige werkomgeving voor jouw medewerkers met Trustlr. Een externe vertrouwenspersoon helpt jou als werkgever om ongewenste omgangsvormen en misstanden te voorkomen, de impact hiervan te beperken en je voldoet meteen aan wetgeving. Trustlr is de betaalbare alles-in-één oplossing voor het MKB.

Voorstellen:

Iedere werknemer heeft recht op een sociaal veilige werkomgeving. Als werkgever ben je verplicht om daarvoor te zorgen. Pesten op het werk, discriminatie, seksuele intimidatie en agressie op de werkvloer: ongewenste omgangsvormen hebben een groot effect op jouw medewerkers, evenals misstanden en integriteitszaken. Het zorgt voor onzekerheid, een onveilig gevoel en kan leiden tot ziekteverzuim, een arbeidsconflict of zelfs ontslag.

Trustlr is opgericht vanuit de overtuiging dat het creëren van een veilige werkcultuur slimmer en beter kan. Met Trustlr in huis voldoe je direct aan de wetgeving rondom het verzorgen van een veilige werkcultuur. Wat ons betreft het startpunt, want het beste uit je bedrijf halen begint bij een open en beschermd werkklimaat voor al je medewerkers.

Trustlr is een moderne en innovatieve dienstverlener met verschillende tools om ervoor te zorgen dat onze LVV-registervertrouwenspersonen goed zichtbaar en benaderbaar zijn binnen jouw organisatie. Denk aan een zichtbaarheidspakket met bijvoorbeeld posters, maar ook trainingen waarmee je leidinggevenden de juiste opleiding en handvaten kan geven om een veilige werkcultuur te creëren. Wij kunnen ook helpen bij het opstellen van de gedragscode.

Wat kan jouw organisatie van Trustlr verwachten?

  • Externe LVV-registervertrouwenspersonen
  • De betaalbare oplossing voor het MKB
  • Landelijke dekking
  • Wij denken altijd in het belang van de medewerker én organisatie
  • Speelt er iets acuuts, dan zit één van onze vertrouwenspersonen binnen 24 uur aan tafel.

Belang voor de Horeca sector:
Onderzoek van TNO heeft aangetoond datde Horeca branche de branche is waar na de zorg het meeste gevallen van grensoverschrijdend gedrag plaats vinden met alle gevolgen van dien. Belangrijke oorzaken die leiden tot een verhoogd risico op grensoverschrijdend gedrag zijn dat er relatief veel jongeren werken in de horeca, er is alcohol in het spel en managers zijn relatief jong en onervaren, waardoor ze vaak niet goed handelen bij situaties van grensoverschrijdend gedrag. Met als gevolg dat situaties (onnodig) escaleren.

Als je de juiste randvoorwaarden creëert als werkgever is de kans op ongewenst gedrag veel kleiner. Een Extern vertrouwenspersoon aanstellen is hierin de belangrijkste factor. Mocht er sprake zijn van grensoverschrijdend gedrag, dan kunnen wij de impact hiervan voor jou organisatie beperken.

De MZA Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van actueel nieuws, aanbiedingen en ontvang nuttige informatie!

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Correct, goede kwalitatieve medewerkers. Gaan overal achter aan. Ontzorgen!

Danny van Noorden

Café De Dijk Volendam

Uitstekend!

Jan Zwarthoed

Hotel Old Dutch Volendam

MZA Horeca was de verbindende factor tussen ons, verhuurder, verzekeraar en gemeente. Door hun hulp werd alles in één keer goed opgepakt.

Mw. Chen

Restaurant Indrapoera Volendam

Als onderneming zijn we zeer tevreden met MZA Horeca, er zijn in de afgelopen jaren een aantal voorvallen geweest zoals lekkage en brand. Na telefonisch contact werd er door partner Molenaar en Zwarthoed Adviseurs binnen het uur direct actie ondernomen en alles naar meer dan tevredenheid opgelost.

Johan Bond

St. Jozef verenigingsgebouw Volendam