Elk bedrijf dat met voedsel en dranken werkt, moet voldoen aan de wetten van voedselveiligheid. Hiervoor zijn o.a. hygiënecodes ontwikkeld per branche, welke door al deze ondernemers en hun personeel nageleefd moet worden. Deze hygiënecodes bevatten richtlijnen voor hygiënisch werken m.b.t. het verwerken van voedsel, het registeren van leveringen, het bijhouden van temperaturen en het bijhouden van schoonmaakwerkzaamheden.
Veel ondernemers houden deze lijsten handmatig bij, met pen en papier. Deze registraties worden in een map gestopt en keurig op een plank bewaard. Vandaag de dag kan dit natuurlijk vele malen sneller en gemakkelijker. Quality Retail Solutions heeft een softwarepakket ontwikkeld om deze werkzaamheden digitaal bij te kunnen houden via je telefoon, tablet of computer!
Alle mappen met registraties kunnen weg en voor deze werkzaamheden hoef je nooit meer op zoek naar een pen. Log in op je eigen account en zie precies wat er moet gebeuren, wat er is geproduceerd en wie wat heeft geregistreerd.
Naast deze verplichte registraties hebben wij ook extra modules ontwikkeld! Denk hierbij aan een tool waarmee gemakkelijk productmarges berekend kunnen worden, stel een recept samen aan de hand van ingrediënten en de inkooprijzen en het systeem rekent alles automatisch uit. Ook kunnen op basis van deze recepten ook productetiketten afgedrukt worden, met alle wettelijk verplichte informatie erop zoals een productnaam, THT, ingrediënten, allergenen, voedingswaarden en bedrijfsinformatie.
Alles simpel en snel in één systeem vanaf €17,50 per maand!
Een vrijblijvende demo ontvangen van onze software is uiteraard mogelijk, eventueel ook met telefonische uitleg. Neem vrijblijvend contact met ons op via www.qualityretailsolutions.nl of bel met 0299 – 780 885.
Nog meer in formatie over Quality Retail Solutions vindt u hier:
Voor alle vragen met betrekking tot de partners van MZA Horeca neem dan contact met ons op via mail [email protected] of telefoon/WhatsApp 06 -17 44 35 99